I dag så jeg at vi snart ikke havde flere bleer, og købte en ny pakke – i en større størrelse! Den gamle gik kun til 6 kg og jeg er ikke sikker på at jeg vil kunne bruge en gel pakke inden hun er vokset ud af dem… Suk…
Kupilam dzisiaj nowa paczke pieluszek – wiekszych niz te ktorych uzywa teraz. Nie bylam pewna czy mi z nich nie wyrosnie. Czas leci i Ronja rosnie…
