Fredag

I dag har lillepigen fået en kjole på, som Anbritt har strikket til hende, den er bare supersød til hende – og der er plads til at vokse i.

Og så tog vi hen på Thomas’ skole og sagde hej til nogle få, der ikke havde undervisning.

Træt lille mus.

Sukieneczke zrobila dla Ronji przyjaciolka. I bylysmy w szkole Thomasa troszke.

This entry was posted in Fra det virkelige liv. Bookmark the permalink.