Pusletaske

Så er pusletasken sådan set færdig. Jeg kommer nok til at sy et vandfast indlæg til at blive monteret indeni, men har ikke lige nu noget at montere det med, så det lader jeg være med. Hele pusletasken kan vaskes i maskinen og som underlag til skift af Lille Menneske påtænker jeg at bruge stofbleer. Vi får se hvordan det hele kommer til at foregå.

Thomas er ved at være utålmodig, siger han. Jeg tager det stadigvæk med ro. Det er jo lidt svært at forcere det her igennem. 

Nu er der virkeligt ikke meget mere, vi kan gøre for at forberede os. I går fik jeg lavet 9 fryserportioner kødboller til boller i karry/tomat/selleri og har efterhånden så meget forskelligt i fryseren, at måltider bør ikke være et problem det næste stykke tid. Mit største problem er mangel på fantasi hvad angår mad. Heldigvis findes der kogebøger.

Torba do przebierania Malego Czlowieczka jest zrobiona, tylko jeszcze chcialabym zrobic nieprzemakalna czesc do srodka ale nie wiem jeszcze jak ja umocowac, wiec nie zrobilam. 

Wczoraj zrobilam dziewiec porcji pulpetow do zamrazarki. Mamy tam juz tyle jedzenia, ze wiecej sie nie zmiesci i nie ma juz czego wiecej przygotowywac na przyjscie Czlowieczka. 

Thomas sie niecierpliwi juz troche, mowil mi, a ja jak na razie biore wszystko na spokojnie. Wyjdzie jak zechce.

This entry was posted in Fra det virkelige liv. Bookmark the permalink.

1 Response to Pusletaske

  1. pozdrowienia says:

    Oczywiscie ja go troche rozumiem, ale to dzidzius decyduje ,dobrze ze sie nie denerwojesz bo to nic nie pomoze ,caluje cie mama .

Comments are closed.